Τρόποι Αποστολής


Για προϊόντα αξίας άνω των 80 € και βάρος εως 2klg οι Αποστολές για όλη την Ελλάδα είναι δωρεάν. Το παραπάνω δεν ισχύει, εάν η περιοχή αποστολής αφορά χαρακτηρισμένη ζώνη από την εκάστοτε εταιρία αποστολής, ως δυσπρόσιτη. Το κόστος αποστολής δυσπρόσιτων περιοχών αναγράφεται λεπτομερώς στον παρακάτω πίνακα.
Ο παρακάτω πίνακας αφορά την αξία των μεταφορικών σε αποστολές που η αξία είναι μικρότερη των 80 € ή αφορά δυσπρόσιτη περιοχή.

 

     ΕΝΤΟΣ
 ΠΟΛΗΣ
 ΑΘΗΝΑΣ
 ΕΚΤΟΣ
 ΑΘΗΝΩΝ
 ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ
 ΠΕΡΙΟΧΕΣ
 ΕΩΣ 2 KLG  ΕΩΣ 2 KLG  ΕΩΣ 2 KLG
 4 €  5 €  7 €

ΕΠΙΠΛΕΟΝ
ΚΙΛΟ

 1 €  1,50 €  1,50 €

*Σε περίπτωση αντικαταβολής η χρέωση είναι επιπλέον 2€

Ο Χρόνος Αποστολής είναι από 2-5 εργάσιμες ημέρες, και μετράει από την επομένη που κάνετε την παραγγελία σας.
Στην περίπτωση που η αποστολή αποτύχει , από δική σας υπαιτιότητα(πχ λείπετε), δικαιούστε να επαναληφτεί η αποστολή την επομένη ημέρα, χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος για εσάς, αφού πρώτα επικοινωνήσετε με την εταιρία αποστολής , ή με τηλεφωνικά με την αρμόδια του site για να ενημερώσετε!!

 

Επιστροφές Προϊόντων


• Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 24 ωρών, στην ίδια κατάσταση όπου τα πήρατε συνοδευόμενα και με τα υλικά συσκευασίας και μόνο στην περίπτωση που χαρακτηριστούν ελαττωματικά από κοινού. Στην περίπτωση που χαρακτηριστεί ελαττωματικό, σας το αντικαθιστούμε με ένα ίδιο προϊόν, αν και εφόσον υπάρχει διαθέσιμο. Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο, τότε θα αντικατασταθεί μ' ένα άλλο της αρεσκείας σας. Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται. Η αποστολή του ελαττωματικού προϊόντος δεν σας επιβαρύνει χρηματικά. Ο καταναλωτής οφείλει να συνοδεύει την επιστροφή του ελαττωματικού, με την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του.
• Στην περίπτωση που ένα προϊόν δεν φέρει ελάττωμα, επιστροφή δεν γίνεται. Η εταιρία ενημερώνει για τις περισσότερες λεπτομέρειες του προϊόντος .
• η εταιρία κρατά επιφύλαξη και δεν φέρει καμία ευθύνη, για μικρές αποκλίσεις χρωμάτων από τις φωτογραφίες, ή μικρές αποκλίσεις στα χειροποίητα προϊόντα ή στο σχήμα κοπής διάφορων λίθων, καθώς κάθε ένα από αυτά είναι μοναδικά!
• Ο καταναλωτής είναι ο μόνος υπεύθυνος και αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη κατά την αγορά του οποιοδήποτε προϊόντος. Η εταιρία οφείλει να αποστείλει τα συγκεκριμένα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης.
• Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν καταστραφεί ή σπάσει κατά την μεταφορά του, οφείλετε να το δηλώσετε αμέσως, είτε στην εταιρία αποστολής είτε τηλεφωνικώς στην Υπεύθυνη του site. Η αντικατάσταση του προϊόντος θα γίνει άμεσα χωρίς να επιβαρυνθείτε με οποιαδήποτε χρέωση. Στην περίπτωση που περάσουν 24 ώρες από την παραλαβή σας και δεν ενημερώσετε για τυχόν καταστροφή του προϊόντος τότε είναι στην διακριτική ευχέρεια της Υπεύθυνης του site εάν θα γίνει η επιστροφή ή όχι. Γι αυτό ο καταναλωτής οφείλει να ανοίξει και να ελέγξει τα προϊόντα του με το που παραλάβει!!!